مرگ تلخ کودک 16 ماهه به خاطر سهل انگاری مادر بزرگ

برونین تیلور 16 ماهه بر اثر گیر کردن طناب پرده لوردراپه دور گردن اش در منزل پدر بزرگ و مادر بزرگ اش درگذشت.

تنها ماندن این کودک و سهل انگاری پدربزرگ و مادربزرگ اش برای چند لحظه این حادثه دلخراش را رقم زد. پدر و مادر این کودک متی 40 ساله و کتی 42 ساله که در زمان حادثه همراه دو پسرشان برای دیدن نمایشی به یکی از سالن های شهرشان رفته بودند توسط پلیس در جریان مرگ تلخ دخترشان قرار گرفته اند.

مادربزرگ اش، شرلی تیلور 66 ساله که پرستار بازنشسته است برای احیای نوه اش بسیار سعی کرد. همچنین تلاش تیم امداد برای نجات جان این کودک نوپا نیز بی فایده بود و وی در بیمارستان بر اثر ایست قلبی جان سپرد. این زوج در سال 2013 دختر دیگرشان به نام مگان را نیز از دست داده بودند که در حال حاضر نیز از دست دادن برونین آنها را بهت زده کرده است. پدر قربانی گفته تمام دنیای ما با مرگ این فرشته کوچولو تیره و تار شده است، پدر و مادرها هرگز نمی توانند داغ فرزندشان را تحمل کنند. من والدین ام را برای مرگ دخترم سرزنش نمی کنم چرا که آنها بی تقصیر هستند و این حادثه تلخ همه ما را ویران کرده است. روز شنبه برونین به همراه پسر دیگر این خانواده که فلج مغزی است در خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ شان بوده اند. پدربزرگ این کودک از شدت شوک مرگ نوه اش در بیمارستان بسر می برد و تحت درمان قرار گرفته است.

پلیس استافوردشر، انگلیس گزارشی از مرگ برینون بر اساس نظر پزشکی قانونی تهیه کرده است، همچنین طبق گفته سخنگوی خدمات آمبولانس غرب میدلندز علت مرگ این کودک ایست قلبی اعلام شده است. خانواده برینون از همه خانواده ها خواستند برای پیشگیری حوادثی از این دست تمام نکات ایمنی را در منزل شان رعایت کنند و از وسایل قابل اطمینان و اصولی استفاده کنند.

خانواده برونین در روز مرگ اش

کدخبر: 72799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟