حادثه مرگبار و دلخراش برای زن باردار و همسرش در پشت بام

چندوقتی زمان نیاز بود تا مرد ٣۶ساله خانه‌ای جدید پیدا و اجاره کند. تلاش این پدر که ٣ فرزند داشت و قرار بود تا یک ماه دیگر فرزند چهارمش هم به دنیا بیاید، تاآنجا پیش رفت که او توانست پس از کلی چک‌وچانه‌زدن با مشاور املاکی‌ها و صاحب‌خانه‌ها که به‌دنبال گرفتن اجاره‌های آن‌چنانی بودند، خانه‌ای کوچک در سه‌راه دانش اجاره کند. مرد جوان تمام کارها را انجام داد و روز دوشنبه به خانه جدید اسباب‌کشی کردند. زن ٢٨ساله که تقریبا روزهای آخر دوران بارداری‌اش را می‌گذراند، به‌همراه اقوام و همسرش اسباب‌های خانه را جابه‌جا کردند و تقریبا همه‌چیز روبه‌راه بود که پس از رفتن افراد کمکی تصمیم گرفتند قسمت‌هایی از فرش‌های خانه را در حیاط کوچک پشت خانه که یک کولر آبی نیز در گوشه آن به چشم می‌خورد، بشویند. آن‌ها درحال شستشو بودند که ناگهان به دلایل نامعلومی دچار برق‌گرفتگی شدند و به زمین افتادند.
با اعلام این حادثه به اورژانس و عوامل امدادی، با رسیدن ماموران به محل مشخص شد که این افراد در اثر این حادثه جان باخته‌اند. با گزارش حادثه به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی احمدی‌نژاد خود را به محل رساند و تحقیقات آغاز شد. براساس شواهد موجود مشخص شد که کولر موجود در حیاط بر روی یک چهارپایه فلزی بوده و هم‌زمان با اتصالی برق در قسمت پمپ‌آب، برق به بدنه و از آنجا به آب‌های جاری کف حیاط انتقال یافته و این حادثه شوم رقم خورده است.
با کنترل کنتور این خانه مسکونی مشاهده شد که این کنتور فیوز نداشته و به‌همین‌علت جریان برق قطع نشده که اگر فیوز بالا می‌زد، شاید این حادثه دل‌خراش رخ نمی‌داد.
قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه این اجساد پس از انتقال به پزشکی‌قانونی و تایید برق‌گرفتگی به خانواده‌شان تحویل شد، گفت: شهروندان توجه کنند که هنگام سرویس وسایل برقی حتما از سرویس‌کاران مجاز استفاده کنند و کولرها را اگر چنانچه در فضاهایی که در دسترس است می‌گذارند حتما نسبت به عایق‌بندی این وسایل دقت لازم را داشته باشند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟