مرگ سیمان کار بر اثر سقوط از ارتفاع 15 متری در زنجان

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: این حادثه حوالی ساعت 11:40 دقیقه صبح یکشنبه در کوچه اسکندری واقع در خیابان 'صفا ' شهر زنجان اتفاق افتاد و عوامل اورژانس زنجان پس از اطلاع به منظور نجات جان این سیمان کار، به فوریت به محل اعزام شدند.
جواد مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی عوامل اورژانس پایگاه های قائم و ولیعصر به محل رسیدند متاسفانه این مرد حدود 40 ساله که از طبقه چهارم بر زمین سقوط کرده بود به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده، هیچ آثاری از علایم حیاتی نداشت.
وی اظهار کرد: تکنسین های اورژانس بر حسب وظیفه، عمل سی پی آر (احیا قلبی، ریوی) را حین انتقال حادثه دیده به بیمارستان انجام دادند تا بلکه روزنه امیدی برای بازگشت فرد به زندگی دوباره باشد.
مرادی افزود: با اطلاع رسانی اورژانس، کد سی پی آر بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برای نجات جان این فرد حادثه دیده فعال و آماده شد که متاسفانه عملیات احیا قلبی ریوی نیز جواب نداد و پس از لحظاتی مرگ سیمان کار مورد تایید قرار گرفت برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟