دو جیب بر حرفه ای مترو در ایستگاه میرداماد دستگیر شدند

سرهنگ علی راقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به گزارش وقوع چندین مورد سرقت و جیب بری در واگن و ایستگاه های متروی پایتخت، اقدامات نامحسوس پلیس ی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در ایستگاه های مترو انجام شد.
وی با بیان اینکه درهمین ارتباط ماموریت چهره نگاری، چهره زنی و شناسایی افراد مشکوک نیز در دستور کار ماموران یگان انتظامی مترو قرار گرفت، اظهار کرد: درهمین ارتباط ماموران یگان انتظامی روز گذتشه(جمعه) متوجه حرکات مشکوک دو جوان در ایستگاه مترو میرداماد شده و آنها را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند.
سرهنگ راقی افزود: ماموران نیروی انتظامی با انجام اقدمات امنیتی و نامحسوس پلیسی در نهایت این دو جوان را حین سرقت و جیب بری یکی از مسافران هنگام ورود به داخل واگن قطار مترو دستگیر کردند.
فرمانده یگان انتظامی مترو تهران گفت: ماموران پلیس در بازرسی از وسایل شخصی دو متهم دستگیر شده تعدادی کیف، تلفن همراه و اموال مسروقه کشف کردند.
وی با اشاره به اعتراف دو متهم به سرقت و جیب بری در ایستگاههای مترو اظهار کرد: دو سارق دستگیر شده برای تکمیل مراحل تحقیقاتی به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟