تبلیغ عجیبی که نجات بخش پدر شد + عکس

این دختر از سال 2015، با نوشتن جملات، من به یک کلیه نیاز دارم لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید، مدت‌ها در سطح شهر رانندگی می‌کرد تا اهدا کننده مناسبی پیدا کند. در طول یک سال او و پدرش تماس‌های متعددی دریافت کردند، افرادی که پیشنهاد‌های سرسام‌آوری می‌دادند و حاضر بودند، کلیه شان را در مقابل پرداخت مبالغ سرسام‌آور تاخت بزنند. بسیاری از افراد آزمایش‌های لازم را انجام دادند، اما نتایج آزمایش سازگار نبودن کلیه اهدا کننده و گیرنده را نشان دادند، تا اینکه در آپریل 2015، این پروفسور 68 ساله، برای انجام آزمایش‌های لازم دعوت شد و پس از اعلام نتایج مثبت آزمایش، تحت پیوند کلیه قرار گرفت و عمل جراحی با موفقیت انجام شد.
به گزارش بیمارستان پیوند اوهایو، اهدا کننده که رایگان کلیه اش را اهدا کرده بود ترجیح داد ناشناس بماند اما اعلام کرده بود که یکی از شاگردان استاد و طرفدار اندیشه‌ها و دیدگاه‌های او است. پروفسور ریزمن، استاد سابق دانشگاه کلمبوس جورجیا، جمعه گذشته در مرکز بهداشتی درمانی اوهایو، تحت عمل جراحی قرار گرفت، او که از سال 2008 به بیماری کلیوی دچار شده بود و از سال 2014 دیالیز می‌شد، پس از به نتیجه رسیدن این شیوه تبلیغاتی در بیمارستان گفت، خانواده و دوستانم می‌خواستند به من کمک کنند، اما آزمایش‌ها نشان داد «کلیه» هیچ یک از نزدیکانم با کلیه من سازگار نیست. بالاخره هم جان مرا یک دوست نجات داد و به گفته جراح، عمل جراحی موفقیت‌آمیزی انجام شده است.
آیلین همسر پروفسور ریزمن می‌گوید: در این مدت شاهد افت و خیزهای زیادی بودیم، همه دوستانمان محبت شان را ابراز می‌کردند، افرادی که مدت‌ها بود از آنها بی‌خبر بودیم پس از دیدن تبلیغ تقاضای ما برای کلیه اهدایی یا خواندن تیتر خبری در سایت‌هایی که شیوه آگهی دادن دخترم را خبر‌سازی کرده بودند، باعث شده بود تا زندگی مان از روزمرگی خارج شود. گاهی در یک ساعت پاسخگوی بیش از 10 تا 20 نفر بودیم، دوستان قدیمی مان را پیدا کردیم و افرادی که مشتاقانه می‌خواستند زندگی پروفسور را نجات دهند. اما آزمایشات زیادی لازم بود تا سازگاری اعضا را در پیوند دهنده و گیرنده مشخص کند. این افراد به طور کامل مورد آزمایش قرار می‌گرفتند، ایدز، هپاتیت، آزمایش‌های هورمونی، مالاریا، فشار خون، دیابت، سرطان و تاریخچه پزشکی، علاوه بر فاکتورهای ژنتیکی مورد آزمایش قرار می‌گرفت تا اینکه در آپریل یکی از متقاضیان اهدا تمام شروط لازم را داشت و در کمال ناباوری همه چیز خوب پیش رفت. گاهی اوقات از مرز باریک بین زندگی و مرگ توسط یک دوست می‌توان عبور کرد و دوباره به زندگی سلام گفت. در حال حاضر همسرم، در وضعیت خوبی به سر می‌برد. او که بیش از یک دهه است، تحت رژیم‌های غذایی است، اکنون می‌تواند سر میز بنشیند و با ما غذا بخورد، او شانس دوباره برای زندگی کردن پیدا کرده است و به ما می‌گوید، آیا می‌توانید بر شانسی که دوباره برای زندگی پیدا می‌کنید، قیمت بگذارید، هیچ چیز با ارزش‌تر از پیدا کردن فرصتی دیگر برای زندگی نیست.

منبع: گروه زندگی ایران

کدخبر: 73214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟