آزادی معلم شیرازی از زندان مرودشت

نیکوکار شیرازی برای ادای نذر خود در ایام فاطمیه نسبت به پرداخت بدهی این زندانی فرهنگی اقدام کرد. این زندانی دارای سه فرزند نسبی و بیش از 30 فرزند دانش‌آموز است که با معلمی خود برایشان حکم پدر معنوی را داشته است.به این ترتیب «آقا معلم» پایه چهارم ابتدایی که به دنبال عدم توانایی در پرداخت اجاره‌بهای منزل مسکونی خود از 8 ماه گذشته در زندان به‌سر می‌برد، با همت نیکوکار شیرازی از بند حبس رهایی یافت.
در جلسه اخیر اعضای ستاددیه شعبه این استان علاوه بر رسیدگی به پرونده این دبیر باسابقه، به موضوع درخواست 52 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیز رسیدگی شد.
مدیرکل زندان‌ها و رئیس هیات مدیره ستاد دیه شعبه استان فارس در این جلسه اظهار کرد: با حمایت‌های خیرین خداجوی استانی و کشوری از ابتدای سال جاری تا پایان اسفند ماه ۵۰۶ نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه از بند آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتنه‌اند که امیدواریم این رقم تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون در سطح زندان‌های فارس ۹۲۳ زندانی غیرعمد بدون پشتوانه مالی برای آزادی خود تنها چشم امید به دستان پرسخاوت مردم نوع‌دوست ایران اسلامی دوخته دارند.
مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس نیز افزود: در سال 94 برای آزادی بیش از 500 زندانی نیازمند از کل بدهی 823 میلیارد ریالی مبلغی بالغ بر 55 میلیارد تومان از سوی اولیای دم و شاکیان پرونده‌ها گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

کدخبر: 21679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟