توضیح درباره یک خبر / شرکت مهندسین سازیان در طرح پروژه گیشا هیچ قراردادی با شهرداری نداشت

به گزارش رکنا، در این خبر آمده است که «در سال 1392 طرح  پروژه گیشا، در دستور کار اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری با مشارکت سازمان مشاور (مشاوران راهان سازه، طرح نواندیشان، هگزا و سازیان) قرار گرفت.

کل زیر گذر پروژه گیشا در طرح مصوب حدود 1000 متر بود که 350 متر از آن مسقف و مابقی به صورت رو باز طراحی شده بود. بخش مسقف (زیرگذر) وظیفه تامین ترددها در تراز همسطح زمین از جمله مسیر بزرگراه چمران را داشت. در این طرح مسیر زیر گذر دارای دو خروجی بود که  یکی از این خروجی ها به سمت گیشا - کوی نصر-بود. در همسطح پروژه  نیز دو  ورودی و دو خروجی جهت ایجاد تقاطع همسطح با بزرگراه چمران، 3دوربرگردان در غرب، 2 دوربرگردان در شرق و مسیر دسترسی کوی نصر به خیابان کاردان پیش بینی شده بود. پس از تغییر و تحولات پی در پی در سیستم شهرداری و تغییر چند شهردار در عرض کمتر از دو سال و تعویض چند معاون و مسئول، معاونت وقت عمرانی شهرداری با تصمیماتی شتاب زده و غیر کارشناسی به ساخت پروژه پرداخت. علیرغم مخالفت شدید جمیع مشاورین ذیربط و اعلام کتبی جهت رفع مسئولیت آنها، متاسفانه همچنان شهرداری بر مواضع  خویش  پافشاری می کند." ....

 پس از انتشار این خبر ، مدیر عامل شرکت مهندسین سازیان - یکی از چهار شرکت نام برده شده -با ارسال جوابیه ای به پایگاه خبری رکنا اعلام کرد که این مهندسین مشاور هیچ قراردادی در خصوص مطالعات و طراحی زیرگذر گیشا با شهرداری تهران و معاونت فنی و عمرانی آن نداشته و هیچ مطالعه ای در مورد این پروژه انجام نداده است بنابراین هیچ اظهار نظری نیز در مورد طرح این پروژه نکرده است. 

 

کدخبر: 527625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟