ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت زوار/ یکطرفه شدن مهران به ایلام از ساعت 16:30 امروز

به گزارش رکنا، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای خسروی، شلمچه، چزابه و مهران اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک پرحجم در محورهای خوزستان، کرمانشاه، ایلام و استان‌های مسیر را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: اگر چه کماکان خروج زوار را از مرزها شاهدیم اما سهم عمده بار تردد در مرزها به واسطه ورود زوار به داخل کشور است و می‌توان گفت ترافیک پرحجمی در مسیرهای بازگشت زوار از مرزهاست.

وی در خصوص اعمال محدودیت یک طرفه شدن محورها اعلام کرد: در حال حاضر یک طرفه شدن موقتی در محور مهران به ایلام اعمال می‌شود ولی از ساعت 16:30 این محدودیت به صورت کامل اجرا خواهد شد؛ مسیر جایگزین محور ملکشاهی است.

سردار حسینی با بیان این مطلب که در صورت افزایش بار تردد زوار، یکطرفه شدن مسیر از مرزهای شلمچه و خسروی نیز در دستور کار خواهد بود، اظهار داشت: در صورت یک طرفه شدن مرز خسروی به داخل کشور، محور قدیم سرپل‌ذهاب به قصرشیرین مسیر جایگزین خواهد بود؛ البته در صورت اعمال محدودیت، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به تردد ناوگان حمل بار در مرز خسروی اشاره و بیان کرد: هم اکنون در مرز خسروی با کامیون‌هایی مواجه هستیم که به واسطه تبادل تجاری قصد خروج از مرز خسروی را دارند؛‌ نکته مهم این است که اگر قرار باشد به واسطه شرایط ورود زوار محدودیت تردد کامیون اعمال شود این امر را اطلاع‌رسانی می‌کنیم، در این صورت مسیر جایگزین برای کامیون‌های حمل بار از جاده بیستون ـ هرسین ـ نورآباد به سمت لرستان خواهد بود.

وی استان همدان را مهم‌ترین استان همجواری دانست که بیشترین بار ترافیک ورود زوار را بعد از استان‌های هدف به خود اختصاص داده است.

فارس/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 510916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟