پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان جعفری

به گزارش رکنا به نقل از ریاست جمهوری ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مرحمت شریفی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام جعفری و همشیره شهیدان سرافراز احمد و منصور شریفی، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و مقاومت که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فراق عزیزانش را صبورانه تحمل و زندگی بابرکت خود را وقف ترویج و دفاع از آرمان‌های والای شهدا کرد، الگوی درخشان برای همه مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحومه حاجیه خانم مرحمت شریفی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام سلمان و حمیدرضا جعفری و همشیره شهیدان سرافزار احمد و منصور شریفی،‌ موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه فداکاری و مقاومت که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فراق عزیزانش را صبورانه تحمل و زندگی با برکت خود را وقف ترویج و دفاع از آرمان‌های والای شهدا کرد، الگوی درخشان برای همه مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

این‌جانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور قم و خانواده گرامی این مادر مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

 

کدخبر: 937562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟