مراسم نکوداشت مادر شهیدان جهانگیری در مسجد نور تهران برگزار شد + عکس چهره های سیاسی

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری سخنران مراسم با ذکر آیاتی از قرآن اهمیت جایگاه زنان در دین مبین اسلام را مورد توجه قرار داد وگفت: در دوران معاصر نیز نقش زنان به ویژه مادران در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بود و مادر شهیدان جهانگیری به عنوان الگویی در این زمینه است.

مراسم نکوداشت مادر شهیدان جهانگیری در مسجد نور تهران

وی افزود: برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی زنان بیش از مردان نقش آفرینی کردند ؛ همچون مادر شهیدان جهانگیری که در فراغ از دست دادن فرزندان برومند خود زینب وار در میدان ماندند و  سختی ها را تحمل کردند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با وجود مشغله های زیادی که داشت، در سفر به کرمان به دیدار مادر شهیدان جهانگیری می رفت.

مراسم نکوداشت مادر شهیدان جهانگیری در مسجد نور تهران

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی میراث شهیدان است، تصریح کرد: حفظ نظام از واجبات است زیرا که انقلاب اسلامی مجموعه ای از ارزش‌های والایی است که مردم برای آن دهها هزار شهید تقدیم کرده اند.

یادآور می شود در این مراسم پیام های تسلیت چند تن از مسئولان از جمله رئیس جمهوری، رئیس قوه قضاییه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، فرمانده قدس سپاه پاسداران و دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی قرائت شد.

حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر شهیدان جهانگیری روز ۲۸ خرداد ماه گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم نکوداشت مادر شهیدان جهانگیری در مسجد نور تهران

در این مراسم مخبر معاون اول رییس جمهوری، لاریجانی مشاور رهبری، حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم،  حجت الاسلام سیدحسن خمینی، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، چند تن از نمایندگان ادوار مختلف مجلس، استانداران چندین استان، چند تن از وزرا و مقامات دولت های سابق، مدیران نظام بانکی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

دو تن از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) نیز در این مراسم به مدیحه سرایی پرداختند.

کدخبر: 903400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟