امام‌جمعه خرم‌آباد: از مالکین تقاضا می‌شود اجاره منصفانه از مستاجرین را الگو قرار دهند/ شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: هر انسانی در زندگی خود بایدها و نبایدهایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انجام واجبات و ترک محرمات گاهی سخت و دشوار است، همچنان که در قرآن کریم از این مسیر به راه پر پیچ و خم یاد شده و عبور از این گردنه را با تقوا و عمل صالح  امکان‌پذیر دانسته است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت روز دوشنبه پنجم ذی‌الحجه مبنی بر شهادت امام باقر(ع)، افزود: این امام همام با انجام اقدامی علمی و فرهنگی اصولی، نخبگان بسیاری را تربیت کردند.

شاهرخی به فرارسیدن روز عرفه و عید قربان طی هفته آینده اشاره و تصریح کرد: گردهمایی عظیم حج در روز عید قربان صورت می‌گیرد و حاجیان به پیروی از حضرت ابراهیم(ع)، دلبستگی‌های خود را قربانی می‌کنند.

وی، هرگونه هزینه در راه اهل بیت و برگزاری جشن در روز غدیر را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: از مال و سرمایه برای برپایی جشن غدیر باید استفاده کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به افزایش نامتعارف اجاره‌بها در شهرهای لرستان، افزود: از مالکین در استان تقاضا می‌شود اجاره منصفانه را الگو قرار داده و نسبت به مستاجران مهربان باشند.

شاهرخی ادامه داد: در هفته قوه قضائیه هستیم، شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف متعالی بودند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی به اعتقادات خود التزام عملی داشت، افزود: این شهید بزرگوار در عزم و اراده، مستحکم و در اقدامات، مبتکر و شجاع و خستگی‌ناپذیر بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این شهادت‌ها موجب شد بر استحکام نظام جمهوری اسلامی افزوده و راه امام راحل تثبیت شود.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 903023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟