انقلابی در از بین بردن امضاهای طلایی ایجاد شده است / برقراری پرواز مسقط عمان به رامسر

به گزارش رکنا ، سید شمس الدین حسینی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان محلی به مناسبت روز مجلس با بیان اینکه محیط کسب و کارمان محیط مناسبی نیست، اظهار داشت: طرح اصلاح مواد یک و هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و تصویب و نظارت بر اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار یکی از مهمترین قوانینی بود که در مجلس به تصویب رساندیم که بر اساس آن مجوزها به دو بخش ثبت محور و تأیید محور دسته بندی می‌شوند.

وی افزود: اجرای این قانون انقلابی را در صدور مجوزهای کسب و کار و از بین بردن ‎امضاهای طلایی به وجود آورده است.

حسینی تصویب شور اول طرح باز آفرینی تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها از دیگر قوانین مهمی برشمرد که به تصویب مجلس رسیده است.

حسینی با بیان اینکه در موضوع دانیال در مجلس نطق داشته است، تصریح کرد: پس از نطق اینجانب در مجلس، رئیس مجلس به این موضوع واکنش نشان داده و هیأتی از کمیسیون امنیت ملی به این موضوع ورود کرده است.

وی همچنین از تصویب قانونی سخن گفت که براساس آن شهرداری‌ها با ترک تشریفات مزایده می‌توانند از مصالح رودخانه برای شهر بهره برداری کنند و زیباسازی و امنیت رودخانه‌ها را نیز انجام دهند که شهرداری تنکابن در همین زمینه با شرکت امور آب منطقه‌ای مازندران قرارداد منعقد کرده است.

رئیس کمسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی از پیگیری اجرای همین قانون برای دهیاری‌هایی که در روستای آنان رودخانه وجود دارد، نیز خبرداد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از تلاشش برای فراهم کردن زمینه به منظور حضور وزرا به منطقه پرداخت و گفت: در آخرین حضور وزیر راه و شهرسازی در منطقه مرز هوایی فرودگاه رامسر تعیین شد.

حسینی از پیگیری درباره برقراری پرواز مسقط عمان به رامسر نیز سخن گفت و افزود: تلاشمان براین است تا با رایزنی‌های کردیم این امر محقق شود.

وی درباره دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی غرب مازندران نیز بیان داشت: در قانون بودجه ۱۴۰۰ دولت موظف شده است تا بودجه آن را مشخص کند.

منبع : مهر

کدخبر: 898927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟