رییس قوه قضاییه: اعتماد مردم به مسوولان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش رکنا ،  حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: امروز باید تمام تمرکز و توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و تحقق رشد تولید و مهار تورم معطوف کنیم و در این راه باید از ظرفیت‌های مردمی به نحو مطلوب بهره گرفت.

وی تصریح کرد: لازمه بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی این است که مردم به ما اعتماد داشته باشند و بدانند که ما مسوولان نهایت تلاش را برای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به کار می‌بندیم.

رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: اگر مردم به کارگزاران نظام اعتماد کنند و توطئه دشمن در جهت مخدوش کردن این اعتماد، ناکام بماند؛ آنگاه مردم برای رفع مشکلات صبر و تحمل پیشه می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: اگر خدای ناکرده دشمن در توطئه خود توفیق یابد و به اعتماد مردم خدشه وارد شود؛ آنگاه مردم نه تنها کمک‌کار نخواهند بود بلکه ممکن است حرف دشمن را باور کنند.

وی یادآور شد: مردم عمل را می‌بینند نه قول را؛ قول خوب است، اما مشروط به آنکه با عمل همراه باشد؛ بنابراین زندگی ما مسوولان به صورت عملی باید همراه با مردم باشد.

رییس قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم و جوانان نسبت به کارآمدی ما مسوولان ناامید شوند ممکن است خدای ناکرده به نداهای دشمن گوش فرا دهند.

منبع : ایرنا

کدخبر: 893577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟