قالیباف:  به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی بازار ارز رسیدیم

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل  بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: به جمع بندی های خوبی در این جلسه رسیدیم. ان شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت های دولت بر  این مشکل فائق خواهیم آمد.

سپاه پاسداران ضامن امنیت ایران و دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است

 محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه- ۶ اسفند) ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار به ملت شریف ایران اسلامی و پاسداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.

وی افزود: سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قبیل سیل و زلزله و هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته اند نه فقط در قالب یک نیروی نظامی بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن میان افراد به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.

 وی افزود: سپاه هر جایی که مردم کمک نیاز داشتند همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن، به یاری آحاد ملت شتافته است. موفقیت سپاه عصبانیت دشمنان ایران را برانگیخته است و مکر و حیله آنان را به خودشان برگردانده است. به پاسداران افتخارمی‌کنیم و قدردان از خودگذشتی آنان هستیم.

قالیباف همچنین فرا رسیدن میلاد اسوه ایثار و ادب حضرت عباس(ع) و روز جانباز را به ملت ایران و عموم جانبازان کشور تبریک گفت.

وی در ادامه برای مجروحین حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در کرمان آرزوی سلامتی و به خانواده اسماعیل احمدی و عموم جهادگران تسلیت گفت.

کدخبر: 872472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟