امام جمعه رشت: بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، مظهر شیطان هستند

رسول فلاحتی امام جمعه رشت روزگذشته ( ۲۴ دی ) در همایش پاسداشت «مقام مادر و روز زن» که با حضور بانوان نخبه، فعالان دینی و حوزه‌های علمیه، زنان جهادگر و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: انسانی که غصه‌دار است همواره با درد و دل کردن نزد یک اهل معرفت، آرامش می‌یابد و در این زمینه، روانشناسان دینی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مشکلات و سختی‌های زندگی که پیش روی انسان‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: انسانی که در فراز و نشیب‌های مختلف زندگی دچار خود فراموشی نشده و در دنیا مردود نشود، هنرمند است.

فلاحتی جایگاه باعظمت زنان در جامعه اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مادر شهیدی که سه جوان دلاور خود را فدای راه خدا کرده می‌گوید «برای من دعا کنید» مایه افتخار و هنرمند است؛ این بانوان، هنرمندان تاریخ هستند که به فکر آینده خود بوده‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به تذکرات آموزه‌های دینی و قرآنی درباره عقوبت کشف حجاب زنان در دنیا و آخرت، اظهار کرد: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، متوجه نیستند که مظهر شیطان شده‌اند و این اشخاص در ابتدا خود و سپس جامعه را گرفتار می‌کنند.

منبع : تابناک

 

کدخبر: 861318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟