وزیر کشور از برخی پروژه های شهرستان‌ های ابرکوه و یزد بازدید کرد

به گزارش رکنا، احمد وحیدی روز جمعه در جریان سفر به شهرستان ابرکوه با همراهی معاون سیاسی امنیتی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از پروژه مرمت و تقویت بند رحیم آباد بازدید کرد.

این بند در بارندگی سال ۹۸ آسیب دیده بود و برای مرمت و لایروبی آن در سفر استاندار به شهرستان ابرکوه ۱۱۰ میلیارد ریال مصوب شد.

همچنین وزیر کشور در سفر به ابرکوه از پروژه ساماندهی ورودی پنج روستای دهستان فراغه بازدید کرد، این پروژه نیز در هفته دولت امسال پس از گذشت یک دهه از تدوین طرح آن، کلنگ زنی شد و تاکنون با مشارکت پنج دهیاری ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وحیدی در جریان سفر به شهرستان یزد نیز ار ساختمان نیمه تمام فرهنگسرای بهمن یزد بازدید کرد و در جمع شهرداران و همچنین اعضای شورای تامین شهرستان یزد حضور یافت.

بازدید از حوزه علیمه مدینه العلم کاظمیه یزد، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در منزل ایثارگران و بازدید از چندین پروژه نیمه تمام از دیگر برنامه های وزیر کشور در یزد بوده است.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

دیدار عمومی با مردم، افتتاح خط انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت در مواقع اضطراری، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و فلات مرکزی و آغاز ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی از مهمترین برنامه های سفر رییس جمهور به استان است.

منبع: ایرنا

کدخبر: 860846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟