امسال ۷۵ فیلم در جشنواره فجر ثبت نام کردند / آیین نامه نظارت بر پوشاک را صادر کردیم

به گزارش رکنا، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه گفت: امسال ۷۵ فیلم در این جشنواره ثبت نام کردند در حالی که سال گذشته ۷۰ فیلم ثبت نام کرده بودند.

وی تعداد متقاضی بخش بین المللی جشنواره فجر را بیش از ۵۰۰ اثر عنوان کرد.

وی درباره لیست منتشر شده از خبرنگاران اعزامی به جام‌جهانی قطر اضافه کرد: رویداد جام‌جهانی رویداد مهمی است و رسانه‌ها خبرنگارانی را معرفی کرده بودند که توانایی بازتاب دادن اخبار سیاسی و اجتماعی این رویداد را داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما با شفافیت کامل عمل کرده و لیست را منتشر کردیم. اعزام مسئولان وزارتخانه کاملا ممنوع بود.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات این وزارتخانه در حوزه حجاب و عفاف نیز گفت:‌ در سالیان قبل در حوزه حجاب کم‌کاری شده و حل آن زمان‌بر است.

وی از برگزاری نمایشگاههای عرضه پوشاک اسلامی و ایرانی در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه آیین نامه نظارت بر پوشاک را صادر کردیم، اظهار داشت: از دی ماه به مدت دو ماه نمایشگاه بزرگی را در مصلای تهران برای عرضه پوشاک مناسب بانوان داریم.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران چون عفیف هستند باید در جامعه فضای استفاده از پوشش مناسب را برای آنها فراهم کنیم که داریم کمک می کنیم.

کدخبر: 852739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟