پناهیان: ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد

علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: حادثه‌ اسف‌باری که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد مردم متعهد و مسلمان، علاقمند به اهل بیت (ع) را متاثر کرد. هر انسان منصف و خردمندی این ماجرا را بشنود نمی‌تواند متاثر نشود.

رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: از آنهایی که از به قتل رساندن آیت الله شهید دستغیب ابایی نداشتند برمی‌آید که زنان و کودکان را به رگبار ببندند.

پناهیان اظهار داشت: دشمنان از ایجاد ناامنی و آشوب دنبال ترساندن و خسته کردن ملت ایران هستند و امیدشان این است که با گلوله باران از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. آنها گلوله‌باران می‌کنند و می‌خواهند این را به ذهن مردم تداعی کنند که ما خودمان این کار را کردیم.

وی افزود: هر که بترسد شایعه را بیشتر قبول می‌کند و دشمنان درصدد هستند با ترس قدرت خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و با ضربه‌هایی که می‌زنند به دنبال خسته کردن ملت هستند.

پناهیان گفت: متاسفانه چند روحانی عمامه به سر از سیاسیون ناباب این کشور مدل ابوموسی اشعری را ایجاد کردند و به جبهه حق و باطل کاری نداشتند. ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد، شهید شد اما خشونت نکرد و برای امنیت مردم جان داد، لعنت خدا بر تو باد که می‌گویی طرفین نباید دست به خشونت بزند. مرگ بر شما منافقان باد.

 وی افزود: وقتی امنیت نباشد کسب و کار، آسایش و راحتی، درس و فرهنگ نیست. نعمت امنیت نعمت بزرگی است. عده‌ای بنا دارند این نعمت را از کشوری که در خاورمیانه از امنیت خوبی برخوردار است بگیرند. ما باید تلاش کنیم نعمت امنیت حفظ شود.

پناهیان ادامه داد: آنها قصد دارند امنیت کشور را بر هم بزنند و مردم را نسبت به هم بدبین کنند؛ این حرکت‌های مذبوحانه حکایت از این امر می‌کند که آنها درصدد هستند امنیت داخل را بر هم بزنند. ما باید هوشیار باشیم و از مسئولان نظام هم خواستار این امنیت هستیم؛ انسان تا کنار نعمت است قدر نعمت را نمی‌داند اما وقتی نعمت از دست رفت تازه قدر نعمت را می‌داند.

منبع : انتخاب

کدخبر: 837940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟