قالیباف: احتمالا جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کار چهارشنبه برگزار می‌شود

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام وصول نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که وزیر پیشنهادی کار را در اولین فرصت معرفی کردند.

وی با بیان این‌که نامه وزیر پیشنهادی کار به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود، گفت: طبق آیین‌نامه کمیسیون اجتماعی یک هفته فرصت برای صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را دارد تا گزارش خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از کمیسیون اجتماعی می‌خواهیم که گزارش خود را تا روز سه‌شنبه هفته جاری ارائه کند تا ان‌شاءالله جلسه رای اعتماد چهارشنبه همین هفته تشکیل شود.

 همچنین در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس نامه رئیس جمهور برای معرفی سیدصولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به شرح زیر قرائت کرد:

«در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله جناب آقای صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات و سوابق و رؤس برنامه ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. »

 

کدخبر: 833500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟