رئیس جمهور وارد همدان شد

به گزارش رکنا از همدان، آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‌‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان با جمعیتی حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر و یک هزار و ۹۵۰ هزار هکتار وسعت، دارای ۱۰ شهرستان تابعه و یک هزار و ۱۰۰ روستا است. استانی پراز ظرفیت و قابلیت در مسیر رشد و توسعه که می توان از آن جمله به صنعت گردشگری، کشاورزی، معدن، نیروی انسانی پرتلاش و متعهد، علمی و آموزشی و فرهنگی غنی و چند هزارساله اشاره کرد. 

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در روزهای اخیر بی صبرانه و مشتاقانه در انتظار حضور رییس جمهور مردمی و اعضای دولت سیزدهم بودند، سفری که به دستاوردها و نتایج آن برای رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه رشد و توسعه همه جانبه و پایدار این استان، بسیار امیدوارند.

IMG-20220728-WA0015

برنامه های سفر رییس جمهوری در استان همدان

براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور پس از برگزاری آیین استقبال در فرودگاه همدان، برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهد رفت.

در ادامه و در ساعت ۱۱ امروز، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها و شرکت در جلسات دیدار با نخبگان، شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان است.

IMG-20220728-WA0012

IMG-20220728-WA0009

 

ظرفیت بالای کشاورزی و گردشگری در استان  همدان

سید ابراهیم رییسی در آغاز سی امین سفر استانی خود در فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران افزود: همدان استانی تاریخی و تمدنی است و یادآور رشادت هشت هزار شهید استان همدان و بیش از ۲۷ هزار جانباز و  ایثارگر بوده و برای بنده و دولت باعث افتخار است که به خانواده معزز شهدا و ایثارگاران استان عرض ادب و احترام کنیم.

رئیس جمهور در همدان

رییس جمهور خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها با موانع و مشکلات مواجه است از ظرفیت نیروی کارآمد و جوان تحصیلکرده که در استان همدان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه بررسی های لازم در تهران و استان انجام شده و نظر امام جمعه، استاندار، نمایندگان مردم در خانه ملت، مسئولان، علما و کارشناسان گرفته شده است ابراز امیدواری کرد: جمع بندی برای سفر انجام شده تا در شورای اداری مصوبات سفر را به اطلاع رسانه ها و مردم برسانیم.

وی اظهار داشت: سفر به استان همدان کوتاه و یک روزه است و امکان سفر به همه شهرستان ها نیست و در سفرهای بعدی وظیفه دارم به مردم سایر نقاط استان همدان سر بزنم.

عارفه سلیمانی فرد/ همدان

کدخبر: 808404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟