بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز توانمندسازی بانوان محله دولت آباد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار رکنا در کرمانشاه، در این بازدید، معاون رئیس جمهور در امور بانوان ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری کرمانشاه در توجه به ترویج فرهنگ کارآفرینی در محلات محروم بر رفع مشکلات بانوان علاقه مند در حوزه کارآفرینی و ارائه تسهیلات و تجهیزات از سوی دولت در این زمینه تاکید نمود.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان گفت: قطعا در مسیر توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی بایستی از حوزه اقتصادی کمک گرفت و مسلما بهبود و تقویت مشاغل کوچک با آموزش و تسهیل مسیر منتهی به ارائه به بازار می تواند تاثیرات فراوانی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور1

نقش زنان و سهم آن ها در فعالیت های تولیدی و اقتصادی

خانم دکتر خزعلی اظهار داشت: نقش زنان که سهم عمده‌ای از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه در دهه اخیر را بر عهده داشته‌اند می‌توانند در رشد و شکوفایی و اقتصاد خانواده تاثیر به‌سزایی را ایفا کنند.

لازم بذکر می باشد؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در تابستان سال ۱۳۹۹ اقدام به تاسیس مرکز توانمندسازی بانوان در محله ی محروم دولت آباد نمود که سبب ایجاد انگیزه برای بانوان در تولید محصولات باکیفیت و نیز گامی مثبت در راستای اقتصاد خانواده شده است.

گفتنی است؛ در این مرکز، کلاس ها و کارگاه های آموزشی با ارائه آموزش مهارتی در رشته هایی نظیر: خیاطی با استفاده از چرخ های صنعتی، پشم ریسی، میناکاری، ویترای، طراحی روی پارچه، جواهرسازی، عروسک سازی، گل دوزی، بافتنی و ... برای بانوان دولت آباد برگزار شده است.

کدخبر: 803740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟