دادستان کل کشور با سفیر روسیه دیدار کرد

به گزارش رکنا،  پیرو سفر حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در سال گذشته به مسکو و شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سال دادستانی فدراسیون روسیه، سفیر این کشور صبح امروز در تهران با دادستان کل کشور ملاقات کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار توسعه مناسبات و تعاملات حقوقی و قضایی و اجرای تفاهم نامه‌های مشترک را ضروری دانست و بر استمرار هرچه بهتر همکاری‌های موجود تاکید کرد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران هم ضمن ابلاغ سلام دادستان کل فدراسیون روسیه به دادستان کل کشور، اجرای مصوبات و توافقات دو جانبه و چندجانبه بین المللی را مورد تاکید قرار داد و از همکاری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در توسعه مناسبات تقدیر و تشکر کرد.

وی نقش ایران را در تامین امنیت منطقه و تعاملات بین المللی مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران تعامل مناسب و خوبی در عرصه‌های مختلف با کشور روسیه داشته و این مناسبات باید در همه ابعاد ارتقا و گسترش یابد.

در این دیدار علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل و سیامک‌ فوایدی مدیر پیگیری های ویژه امور بین الملل دادستانی کل و کارشناسان وزارت خارجه حضور داشتند.

منبع:ایسنا

کدخبر: 792215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟