امروز دشمن با همه قوا و جنگ ترکیبی به مصاف نظام اسلامی آمده است

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر " سید علیرضا ادیانی" در آیین تجدید میثاق کارکنان پلیس قم با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و گلباران بیت شریف حضرت امام (ره)، اظهار داشت:  قم منشاء یک اتفاق بزرگ در تاریخ ایران است و ماه خرداد نیز ماه رخداد های بزرگ در تاریخ ملت ایران است به گونه ای که آغاز این انقلاب و این پدیده‌ای کم‌نظیر در قرن بیستم با ۱۵خرداد که شناسنامه انقلاب است، شناخته می شود.

وی افزود: حماسه ای مانند فتح خرمشهر در ماه خرداد قرار دارد و این ماه مصادف با رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)  است و غم فقدان ایشان با انتخاب بجا و شایسته  شاگرد برجسته ، ممتاز و فانی در امام،  موجب استمرار ولایت  و تسلی خاطر همگان شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: این انقلاب بدون نام امام شناخته نیست، شخصیتی که در غروب تاریکی های یک ملت ظهور کرد و چون خورشیدی در آسمان ظلمانی درخشید و همه آرمان های یک ملت را در خود بروز و ظهور داد.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در برابر همه دشمنی ها و تهاجمات به چهار آمنه مومن است، پیشرفت ، عزت و آقایی این کشور برای رسیدن به نقطه مطلوب در پایبندی به اصول و ارزش ها است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا بیان داشت:  اگر ملت ایران به دوران قبل از انقلاب برگردد ، یقیناً دوره سیاه تر و ذلتی بیشتر از قبل امام را تجربه خواهد کرد.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در ۱۵ خرداد 42 آغاز و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست، امروز دشمن با همه قوا به جنگ میراث امام (ره) که بزرگترین آن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، آمده است و  با جنگ ترکیبی اعم از  ترور، نفوذ ، تهاجم فرهنگی، فشار به معیشت مردم، تحریم همه جانبه و فشار به زندگی ملت می خواهد که مردم را خسته و ناامید و از نظام جدا و مایوس کنند و اینجا است که امام و خلف شایسته وی فرمودند کسانی که با بیان، قلم، تبلیغات و با عمل شان القاء یاس و ناامیدی می کنند، اینها کسانی هستند که با دشمن همکاری می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی اعلام کرد: این تحریم هوشمند و همه جانبه که از طرف دشمن بر ملت شریف ایران روا داشته شده است ، همه ما می‌دانیم که اگر از این گردنه عبور کنیم،  باید ختم استکبار و پیروزی جبهه حق را جشن بگیریم.

وی گفت :  امروز همکاران من در مجموعه عظیم انتظامی کشور مشغول مجاهدت و خدمت به مردم هستند و به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله هستند، هوشیار بوده و هر توطئه‌ دشمن را رصد می کنند و می دانند که دشمن به هیچ عنوان از دشمنی خود دست برنخواهد داشت و به راه امام و مجاهد های آن تا پیروزی  نهایی آگاه هستند و نمی گذارند امنیت کشور را در کف خیابان مختل کنند و شهدای فراجا که در جای جای کشور تقدیم نظام می شود، مدعای این مطلب است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: فرزندان این ملت دلبسته امام و مقام معظم ولایت هستند و اجازه نخواهند داد که امنیت کشور دچار خدشه شود، دشمن نمی‌تواند با تبلیغات گسترده شیطانی خود و با خلق ادبیات و مفاهیم جدید و تبلیغ پرحجم خود ما را از راه مصمم خود متزلزل و از راه امام و شهداء جدا ساخته و به اهداف شوم خود برسد.

کدخبر: 787500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟