ماشین و خانه و گوشت هیچ ! / خرید یک قالب پنیر و یک شانه تخم مرغ برای مردم سخت شده است

محمدرضا صباغیان بافقی در نطق میان دستور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در ابتدا به عنوان نماینده مردم از جناب آقای رئیسی که علی رغم شرایط سخت اقتصادی و برخلاف رویه‌های دولت‌های قبل علت و علل همه مشکلات را دولت‌های قبل نمی‌دانند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بعضی از دولت‌ها چهار سال اول فعالیتشان به دولت‌های قبلی حمله می‌کردند، این رویه آقای رییسی پسندیده است، اخلاقی است، انشاءالله ادامه یابد و فشارهای سنگین، آقای رییسی را از این مسیر خارج نکند؛ ضمن اینکه همه چیز را هم مردم می‌دانند.

نماینده مردم مهریز و بافق تصریح کرد: جناب آقای رییسی برای گرانی‌ ها فکری کنید، جلوی گرانی‌ها را بگیرید، مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند. دیگر گوشت، میوه، ماشین و صاحب خانه شدن تقاضاهای دست چندم است، امروز خرید یک قالب پنیر و یک شانه تخم مرغ برای مردم سخت شده است، گوشت قرمز نمی‌خواهند، گوشت مرغ هم نمی‌توانند بخرند.

فاصله طبقاتی: از

صباغیان بافقی خطاب به رییس جمهور، تاکید کرد: کی، چه زمانی این مشکل را حل می‌ کنید؟ به مشکل مردم برسید، مردم تحت فشار هستند. عده‌ای امروز سرشان را برای غذا داخل بشکه‌های آشغال می‌کنند، عده‌ای هم ۷۰۰ میلیون خرج گل عروسی شان می‌شود. اینها فاصله طبقاتی است، آقای رییسی اقدام کنید.

منبع : تابناک

کدخبر: 738065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟