انتقاد میرمحمدی از اظهارات ضد واکسن کرونا در مجلس

جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز( سه شنبه ) بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره علت قطع برق و خاموشی های مکرر در تابستان گفت: طبق این گزارش باز هم خطر کمبود برق و خاموشی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به بحث واکسیناسیون و صحبتهای نقدعلی درباره لزوم اقناع مردم برای تزریق واکسن کرونا گفت: چندین بار از پشت تربیون مجلس اظهارنظرهایی درباره واکسیناسیون شده که خلاف سیاستهای کلی کشور است، امروز با حرکت خوب دولت شاهد واردات واکسن هستیم پس نباید حرفی زده شود که این اقدامات را دچار  ابهام کند.

وی افزود: آیا کسانی که این سخنان را می زنند برایشان کفایت نمی کند که ولی فقیه در منظر عمومی واکسن زده است و ایشان بر این موضوع تاکید دارند، آیا تاکنون حرکات دولت اقناعی نبوده است؟ به نظر شما کسی که واکسن نمی زند و قطع ورود به مجامع عمومی دارد نتیجه ای جز ابتلای دیگران به کرونا به دنبال نخواهد داشت؟ آیا کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به ۱۵۰ نفر در روز به معنای اثر مثبت تزریق واکسن نیست؟ آیا فتوای مراجع تقلید مانند مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و جوادی آملی کفایت نمی کند تا در بحث تزریق واکسن ابهام ایجاد نکنید؟.

میرمحمدی تاکید کرد: این مباحث مطرح شده درباره واکسن در شان مجلس نیست. امروز آثار مثبت تزریق واکسن در کشور و مجامع بین المللی به اثبات رسیده، از نمایندگان می خواهم که همراه با دولت در موضوع واکسیناسیون بوده و کمک کنند.

کدخبر: 735823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟