تبریک نمایندگان مجلس به قهرمانان کشتی ایران

شب گذشته در رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در پایتخت نروژ، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و ۲ طلای جهان در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم در مبارزه‌ای حساس برابر دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای جهان شد.

همچنین در ادامه این رقابت هاامیرحسین زارع، دارنده مدال برنز المپیک توکیو در دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم برابر گنو پتریاشویلی دارنده ۳ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۹ بر ۲ به برتری رسید و دومین طلای ایران در این رقابت ها را به دست آورد.

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام هایی کسب این پیروزی را به این قهرمانان و ملت ایران تبریک گفتند.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: نه شکست و نه موفقیت پایان راه نیست بلکه درسی است برای رسیدن به پیروزی و تکرار افتخارات.پیروزی افتخارآمیز پهلوان حسن یزدانیو امیر حسین زارع را به مردم شریف ایران و خانواده محترم آنان تبریک عرض میکنم.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: افتخار آفرینی کشتی گیران ایرانی در رقابت های جهانی مایه دلخوشی و شادی مردم ایران شد.

خداقوت به شما دلاورمردان

‌مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: ایرانی حرف خود را در میدان می‌زند . کسب مدال طلا و قهرمانی شیرمردان ایرانی، ‎حسن یزدانی و امیرحسین زارع در مسابقات ‎کشتی‌ آزاد قهرمانی جهان را به مردم شریف ‎ایران و بخصوص به خانواده بزرگ کشتی تبریک عرض میکنم.دستتان طلا.

‌احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: با وجود جوانان غیور و رشید این مرز و بوم، هر قله ی دست نیافتنی سهل الوصول و یافتنی می شود.

وی افزود : بی شک، روح قهرمان پرور این خاک به گرمای وجود شما می بالد.قهرمانی تان مبارک، جوانان برومند سرزمینم.

‌عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: پیروزی دلاورمرد دیار علویان، جهان‌پهلوان و افتخار ایران، ‎حسن یزدانی را به هم‌میهنان عزیز و مردم شریف خطه لاله‌گون مازندران به ویژه جویبار قهرمان‌پرور تبریک عرض می نمایم. ‌‌پیروزی بسیار دلچسب پهلوان ‎امیرحسین زارع در مسابقات کشتی قهرمانی جهان در نروژ را به مردم شریف ایران و بخصوص اهالی شریف آمل تبریک عرض می‌نمایم.

‌امان الله حسین پور نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی: قهرمانی مقتدرانه حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل دیوید تیلور از امریکا و همچنین امیرحسین زارع مقابل گنو پیتریاشویلی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان را به ملت قهرمان پرور ایران تبریک گفته و از تلاش‌های پر ثمر مربیان، دست‌اندرکاران، مسئولان ورزشی و به ویژه ورزشکاران افتخار آفرین این تیم، صمیمانه قدردانی می‌کنم. این پیروزی ارزشمند نشان دیگری از شایستگی، توانایی و امید آفرینی فرزندان این مرز و بوم است و امیدواریم همواره شاهد افتخار آفرینی جوانان ایران عزیز در همه رقابت‌های بین المللی باشیم.

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی : پیروزی جوانمردانه و افتخار آفرین کشتی گیران پهلوان منش کشورمان و کسب مدال طلا توسط دو جوان برومند و پرآوازه آقای حسن یزدانی و امیرحسین زارعی را به ملت شریف و قهرمان پرور ایران تبریک می گویم این طلای ارزشمند کام ملت شریف ایران را پس از المپیک شیرین کرد.

مهدی شریفیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی : قدرت‌نمایی پدیده جدید کشتی جهان و کسب طلای سنگین وزن جهان پس از ۳۲ سال تبریک به ملت شریف ایران. (امیرحسین زارع)

خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان تبریک به ملت شریف ایران (حسن یزدانی)

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی : کسب دو مدال طلای ارزشمند توسط جهان پهلوانان "حسن یزدانی و امیرحسین زارع " در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را به ملت سربلند ایران اسلامی، مردم غیور مازندران و خانواده این عزیزان تبریک عرض می‌نمایم.

دل ملت ایران را شاد کردید؛ خدا قوت.

کدخبر: 726700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟