شهردار اسبق تهران به دیدار کروبی رفت

به گزارش رکنا، محمدعلی افشانی در روزنامه اعتماد از ملاقات با حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی نوشت: بعد از قریب ۱۱ سال توفیق دیدار شیخ اصلاحات جناب آقای کروبی حاصل و ایشان را ملاقات کردم و در این  دو ساعت ملاقات با همان صمیمیت و مرام همیشگی، روحیه مصمم و امیدوار مشابه سال‌های قبل از حصر البته نگران از شرایط عمومی مردم، محدودیت‌ها، گرانی، تورم، اشتغال جوانان، خشکسالی و مهم‌تر از همه کاهش اعتماد عمومی.

وی در ادامه آورده است : در این ملاقات که حاج خانم کروبی نیز حضور داشتند پس از تحلیل و بازخوانی تاریخی رویدادها و علل اصلی شرایط پیش آمده بیشتر روی این موضوع تاکید شد که مصلحت عمومی کشور چیست و چه باید کرد تا وضعیت بهبود یابد و مردم از زیست بهتر و آسایش و آزادی عمل بیشتر بهره‌مند شوند خصوصا برای بازسازی اعتماد عمومی مردم چه اقداماتی ضروری است.در مورد چرایی وضعیت اصلاح‌طلبان و تاثیر عوامل درونی و برونی در بروز وضعیت فعلی اصلاح‌طلبان بحث و تبادل نظر شد.

علاوه بر بیان صریح علل این شرایط، همچون گذشته معتقد بودند هر کس داعیه فعالیت سیاسی و اجتماعی دارد بهتر است با شناسنامه مشخص فعالیت کند و پاسخگوی تصمیمات خود باشد و از هر فعالیتی که مانع تقویت، توسعه و گسترش احزاب شود پرهیز گردد. در رابطه با فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری و نتایج آن و عملکرد اصلاح‌طلبان کمی صحبت شد.

کدخبر: 717985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟