سفری شگفت‌انگیز به آینده ایران با «اسپینجر»

به گزارش رکنا، درحالی که فیلم‌برداری سریال «اسپینجر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «علیرضاکریم زاده» که یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت «هادی اسلامی» دارد، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، از لوگوی این سریال به همراه اولین تصویر گریم «یوسف مرادیان»، « محمد نادری» و « بیتا بیگی» رونمایی شد.

اسپینجر

اسپینجر به نویسندگی مشترک «آزاده محسنی» و «الهه میرباقری»، یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت «هادی اسلامی» دارد و از فروردین ۱۴۰۰ در لوکیشن‌های مختلف تهران و شهریار کلید خورده است.

این مجموعه «طنز فانتزی سیاسی» روایت ۱۰۰ سال آینده ایران است که بازیگران محبوب و قدیمی ژانر کمدی در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان از سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و ماجرای اصلی آن با گره خوردن در حوادث عجیب و جالب سال ۱۵۰۰ ادامه پیدا می‌کند.

دیگر بازیگران اصلی سریال اسپینجر عبارتند از:

آزیتا ترکاشوند، یوسف صیادی، مهران_رجبی، نیماشاهرخ‌ شاهی، رضافیاضی، امید زندگانی، جوانه دلشاد، سلمان فرخنده، آرش نوذری، بهراد خرازی، سیاوش قاسمی، شیوا طاهری، سامان خلیلیان، بهناز طالبی، آذین فهیمی، با حضور «محمدرضا هدایتی» و « رضا شفیعی جم»، هنرمندی «یوسف تیموری»، نقش‌آفرینی «حمیدرضا هدایتی» و «نگین صدق‌گویا»، و با معرفی «پارسا شیراز.

 

کدخبر: 714447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟