ناپدید شدن 2  دانشجوی گردشگر در آبملخ سمیرم

به گزارش رکنا؛ محمدعلی داودی رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیر در سمیرم اظهار داشت: روز گذشته یک جوان که در رودخانه دچار حادثه شده بود توسط نیروهای محلی نجات پیدا کرد و هم‌زمان در مکانی دیگر دو نفر در آب ناپدید شدند.

وی افزود: ۲ جوان دانشجو ۲۳ و ۲۴ ساله اهل اصفهان که برای گردش به منطقه گردشگری آب ملخ آمده بودند، دچار حادثه شدند؛ بنا بر اطلاعاتی که به مرکز امداد هلال‌احمر رسیده یکی از آن‌ها داخل رودخانه مشاهده‌ شده و جوان دیگر هم ناپدید شده است.

داودی بیان کرد: دو تیم امدادی از سمیرم به منطقه اعزام شدند که با همکاری مردم محلی  جستجو برای یافتن این ۲ جوان ادامه دارد و یک تیم نیز از شهرستان دنا در روستای خرسان در حال جستجو در رودخانه خرسان هستند و تاکنون به خاطر گل‌آلود و خروشان بودن رودخانه هیچ آثاری از آن‌ها پیدا نشده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سمیرم تصریح کرد: در سال جاری این دو نفر اولین قربانیانی هستند که در این منطقه خطرناک مفقود شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم ایمن‌سازی نقاط خطرناک و پرتگاه‌ها و نصب علائم هشداری برای گردشگران توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری، گردشگران توجهی نمی‌کنند و دچار حادثه می‌شوند.

 منطقه گردشگری آب ملخ با رودخانه‌ای خروشان  در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب سمیرم و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع‌شده است .

کدخبر: 816764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟