کشف یک انبار پر از اقلام دارویی احتکار شده در ساری

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با اقلام حساس و سلامت محور جامعه و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

کشف یک میلیون و 200هزار قلم دارو

وی افزود: در اجرای این مأموریت، اداره اطلاعات این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با هماهنگی قضایی و همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی شهرستان ساری با کار شبانه روزی از طریق ذره بین قرار دادن مکان نگهداری داروهای غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول‌های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو را کشف کردند.

سرهنگ محمد پور ارزش داروهای مکشوفه را برابر نظر بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی رابیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 814956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟