پرونده اراذل و اوباش سابقه‌دار در "سپیدان" بسته شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد فداکار" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای دستور مرجع قضائی مبنی بر حضور فردی اراذل و اوباش به اتهام (ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ...) در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی "سپیدان" گفت: ماموران پس از ورود به مخفیگاه متهم، لحظه‌ای که قصد دستگیری آن داشتند ناگهان وی با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله و یکی از کارکنان انتظامی را از ناحیه دست مجروح کرد.

سرهنگ "فداکار" با بیان اینکه ماموران باز هم وی را دعوت به آرامش و نامبرده هیچ اعتنایی به هشدارهای پلیس نمی‌کرد و به سمت دیگر کارکنان نیز حمله‌ور می‌شد، گفت: کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد اراذل و اوباش را از ناحیه پا مجروح و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو مجروح به بیمارستان اعزام و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق این اراذل و اوباش جرایمی از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ... به چشم می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعا با پلیس 110 تماس و موضوع را گزارش دهند.

کدخبر: 814900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟