کشف جسد مدیر پتروشیمی در جاده فیروزآباد / علت مرگ اعلام شد !

به گزارش رکنا، جسد شهریار جهرمی از مدیران مجتمع‌های پتروشیمی فعال در جنوب کشور در مجاور محور فیروزآباد - جم کشف شده که به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس، براساس بررسی‌های اولیه جراحت‌های ناشی از سقوط از پرتگاه ، علت مرگ وی بوده است.

علیرضا درودچی در خصوص کشف جسد مدیر ارشد یکی از پتروشیمی‌های پارس جنوبی، گفت: جسد وی به اداره پزشکی قانونی شهرستان فراشبند انتقال داده شد و جسد مورد معاینه ظاهری قرار گرفته است و بر اساس گزارش اولیه، حاکی از آثار جراحت روی بدن است که با سقوط منطبق است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: جهت بررسی و آزمایشات بیشتر، پیکر ایشان به اداره پزشکی قانونی شیراز انتقال داده شده است تا تحت کالبد شکافی و معاینات قرار بگیرد تا علت تامه فوت مشخص شود.

درودچی گفت: از طرفی تحقیقات سیستم قضایی، انتظامی و آگاهی نیز در این خصوص می‌تواند کمک کننده باشد چرا که وی تنها بوده است نهایتا مشخص شود که علت فوت چه چیزی بوده است.

این مقام قضایی در پزشکی قانونی استان فارس گفت: بیشتر از این در خصوص فوت ایشان نمی‌توانیم هیچگونه اظهار نظر کنیم که آیا مرگ وی به صورت اتفاقی، حادثه‌ای ناشی از بیماری مثلا سکته قلبی و یا جنایی باشد و جای اظهار نظری در حال حاضر نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در پایان یادآور شد که نتایج تحقیقات آزمایشات پزشکی قانونی برای به نتیجه رسیدن تا ۲ ماه بطول می‌انجامد.

بر اساس اخبار دریافتی از منابع محلی عصر روز چهارشنبه فردی با مراجعه به اورژانس جاده ای دارالمیزان شهرستان مُهر از رها شدن جسد در حوالی کوه‌های مشرف به روستای سمنگان و در نزدیکی محور فیروزآباد - جم خبر می‌دهد.

بر این اساس ماموران اورژانس به محل موردنظر اعزام می‌شوند و کارشناسان اورژانس پس از اطمینان از مرگ فرد مذکور، با نهادهای مربوطه هماهنگی لازم جهت ورود به صحنه و انتقال جسد را انجام می‌دهند.

منابع آگاه از شناسایی جسد خبر داده، فرد مورد نظر به نام آقای شهریار جهرمی از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس است.

کدخبر: 813483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟