به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: پسربچه  پنج ساله که به انگیزه دریافت ۱۷میلیارد ریال وجه نقد از خانواده‌اش به گروگان گرفته شده بود با تحقیقات بی وقفه پلیس ظرف ۱۲ روز آزاد شد. 

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: دوم مرداد ماه امسال ربودن یک پسرپنج  ساله در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که  با حضور ضربتی نیروهای  پلیس آگاهی در محل مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405، این کودک را هنگامی که در کوچه مشغول بازی بوده، ربوده اند که بلافاصله تحقیقات  پلیسی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به این که آدم ربایان پس از گذشت چهار  روز، واریز مبلغ 17 میلیارد ریال را از خانواده این کودک درخواست کرده بودند، افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی در ابتدا دو  متهم  مرتبط با آدم ربایی را شناسایی کردند و آنان را در یکی از شهرک های شهر جیرفت به دام انداختند. در ادامه با تخلیه اطلاعاتی این افراد و همچنین بر اساس اقدامات تخصصی نیروهای  پلیس آگاهی استان کرمان سه متهم دیگر در دو منطقه روستایی شهرستان «عنبرآباد» شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار«ناظری» تصریح کرد: در نتیجه این دستگیری ها هویت و محل سکونت عامل اصلی این آدم ربایی در شهر کرمان شناسایی و در پی دستگیری این فرد، محل نگهداری گروگان  در یکی از روستاهای شهرستان کهنوج مشخص شد و بلافاصله یک تیم از ماموران پلیس آگاهی استان کرمان  به همراه مامورانی از پلیس جیرفت، کهنوج و نیروهای یگان ویژه عصر جمعه به این روستا اعزام و موفق شدند این پسر بچه را از دست آدم ربایان  نجات دهند.

سردار«ناظری» با اشاره به همزمانی عملیات رهاسازی این کودک با سالروز  شهادت حضرت علی اصغر(ع) گفت: علت آدم ربایی  باج خواهی از این خانواده ذکر شده که تحقیقات پلیس در این زمینه  با انجام بازجویی از متهمان ادامه دارد.

توکلی

کدخبر: 812485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟