سقوط مرگبار پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه کال مشهد / بازپرس دستور ویژه داد

به گزارش رکنا، قاضی ویژه قتل عمد مشهد در تشریح این ماجرا و با رد برخی شایعات در فضاهای مجازی  گفت: سپیده دم پانزدهم مرداد و در پی گزارش رئیس کلانتری سجاد مشهد مبنی بر مرگ مشکوک پیرمردی مجهول الهویه که درون رودخانه (کال) بولوار آموزگار سقوط کرده بود، بلافاصله تحقیقات میدانی در بیمارستان فارابی آغاز و مشخص شد که متوفی «محمدرضا- ص» نام داشته و ساعت 23:10 ( چهاردهم مرداد) هنگام بازگشت از یک مجلس عزاداری و به دلیل نامعلومی از ارتفاع 5 متری دیواره سنگی رودخانه سقوط کرده و پس از برخورد با سنگ فرش سیمانی جان خود را از دست داده است.

قاضی دکتر صادق صفری افزود: بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که پیرمرد 80 ساله از روضه خوان های محلی است که معمولا عبایی قهوه ای رنگ بر دوش می اندازند و از احترام ویژه ای در مجالس عزاداری و روضه خوانی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: با حضور دکتر حسین زاده (پزشک قانونی مشهد) بررسی های تخصصی و معاینات دقیق پزشکی نیز صورت گرفت که آثار ظاهری ناشی از جنایت وجود نداشت اما عکس برداری از ریه و دیگر معاینات مقدماتی نشان داد که متوفی به بیماری کرونا مبتلا بوده و شکستگی های مختلف اندام وی نیز به دلیل سقوط از ارتفاع 5 متری دیواره سنگی رودخانه است.

قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تاکید کرد: در عین حال با حضور سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) و کارآگاهان جنایی، محل سقوط این فرد نیز مورد بازبینی دقیق و تحلیل های جنایی قرار گرفت که باز هم هیچ گونه آثار ظاهری از وقوع جنایت عمدی به دست نیامد.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد همچنین خاطرنشان کرد: تحقیقات قضایی و پلیسی درباره علت و چگونگی سقوط پیرمرد درون رودخانه ادامه دارد.

سجادپور

کدخبر: 812483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟