کشف 5 جسد دیگر در سیل امامزاده داوود

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان که از دقایق اولیه وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) حاضر هستند، صبح امروز  3 جسد را که احتمالا مربوط به همین حادثه سیل تسن را  در پایین رودخانه کن کشف کردند.

وی ادامه داد: از صبح امروز در دو بخش آتش‌نشانان تهران با هماهنگی افرادی که اطلاعات بیشتری از منطقه دارند و حدس می‌زنند که نفراتی در این بخش حضور داشته باشند، در در پایین بازارچه و بالای بازارچه امام‌زاده داوود (ع)  مشغول به کار هستند .

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شهر تهران گفت: از صبح امروز تا به حال نیز آتش‌نشانان تهران اجساد پنج نفر را در این محدوده از زیر سیلاب خارج کردند. دو نفر در قسمت پایین بازارچه، از زیرزمین یک رستوران خارج شدند که یک خانم و یک پسر بچه خردسال بودند که اجساد هر دو نفر خارج شد.  

ملکی افزود: سه نفر نیز در قسمت بالایی حضور داشتند که جسد نفر سوم از زیر گل و لای ناشی از سیلاب خارج شد. در مجموع تا به این لحظه آتش‌نشانان تهران در ارتفاعات امامزاده داوود و بالادست رودکن جسد پنج نفر را خارج کردند. سه نفر را هم ابتدای روز در قسمت پایین دست رودخانه خارج کرده بودند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آتش نشانان همچنان ادامه دارد تا اگر همچنان فردی زیر سیلاب است سریع‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا شود.

کدخبر: 808895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟