سوله های شهرداری تهران در اختیار سیل زدگان قرار گرفت / اعزام تیم سلامت روان به منطقه سیل زده امامزاده داوود / تهرانی ها به تفرجگاه ها نروند + فیلم
حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، علی نصیری ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران  شهرداری تهران در گفت و گو با رکنا ضمن عرض تسلیت به خانواده های درگذشتگان وقوع سیل گفت: با وجود این که نواحی که دچار سیل شدند، در حریم شهر تهران نبودند و زیر مجموعه فرماندرای و استانداری تهران می شدند، نیروهای شهرداری تهران، با تمام قوا برای کمک حضور پیدا کردند. اوضاع تحت کنترل است و عمده گل و لای از صحن امامزاده داوود (ع) خارج شده است.

وی افزود: روز گذشته بیش از 500 نفر از نیروهای شهرداری تهران در محل سیل زده امامزاده داوود حضور داشتند. در حال حاضر، به تناسب نیاز در آنجا حضور دارند. مردم محل تخلیه شده اند و فقط یکی از سوله های مدیریت بحران شهرداری برای اسکان استفاده شد، چراکه عده ای که مسافر بودند به شهر خودشان بازگشتند و عده ای دیگر در خانه های اقوام و آشنایان حاضر شدند. همچنین تیم سلامت روان  نیز به منطقه اعزام شد.

نصیری با تاکید بر اینکه شهردای 103 سوله در اختیار دارد که اگر نیاز باشد تمام آن ها را در اختیار مردم قرار خواهد داد، گفت: در سیل فیروزکوه که باز هم جزء حریم شهرداری تهران به حساب نمی آید، تجهیزات امداد و نجات، به همراه نیروی انسانی متخصص که می تواند با تجهیزات کار کند ارسال کردیم.

او به شهروندان تهرانی برای 3 روز آینده هشدار داد و گفت: مردم باید تا دوشنبه که این سامانه بارشی عبور کند کاملا هوشیار باشند و در تفرجگاه ها و جاده های منتهی به استان های شمالی حضور پیدا نکنند. 

کدخبر: 808809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟