یک کشته در سیل محلات/ بارندگی ادامه پیدا می کند+ عکس

به گزارش رکنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: در پی بارندگی شدید و وقوع سیل در نقاط مختلف استان مرکزی، وقوع سیل در شهرستان محلات یک فوتی و 3 مصدوم برجا گذاشت. 3 نفری که در این حادثه دیگر نیز مصدوم شدند، توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی شهرستان محلات منتقل شدند.

امید محترمی افزود: همچنین در پی این حادثه فردی از روستای سعادت آباد محلات که در مسیل قرار داشت جان خود را از دست داد و پیکر بی جان وی توسط نیروهای امدادی از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: عصر پنجشنبه 6 مرداد ماه سال جاری بارندگی های شدید در برخی از مناطق استان مرکزی اتفاق افتاد. متأسفانه حجم بارندگی ها در شهرستان های محلات و اراک منجر به وقوع سیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اظهار داشت: شدت بارش‌ها فردا (جمعه) افزایش پیدا می‌کند و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. بنابراین درخواست داریم فردا در ساعات بعدازظهر به دلیل افزایش شدت جریان‌های همرفتی، مردم از حضور در دشت‌ها و کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند و در منازل بمانند.

محترمی تصریح کرد: نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مسئول استان مرکزی در حال پایش رودخانه‌ها و مسیل‌های نقاط مختلف هستند. در همین راستا تقاضا و انتظار است مردم استان مرکزی از حضور در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها با جدیت اجتناب کنند.

وی بیان داشت: به‌رغم اینکه از ابتدای هفته جاری اطلاعیه صادر شده بود که مردم در کنار مسیل‌ها حضور نداشته باشند، اما باز هم مشاهده شد که تعدادی از افراد در برخی مناطق استان به صورت انگشت شمار در رودخانه ها حضور داشتند.

کدخبر: 808761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟