پراید پاکبان مشهدی زیر میکسر پرس شد

به گزارش رکنا،  او مثل هر بامداد پیش از طلوع خورشید و در سایه‌روشن صبح، خودش را به محل خدمتش در بولوار نمایشگاه رساند تا در این هوای گرم، هوای شهر و همشهریانش را داشته باشد، غافل از اینکه حادثه‌ای شوم در انتظار؛ حادثه ای که حال و روز اقتصادی اش را زیرو رو کرد.

حادثه اما زمانی رخ داد که راننده یک خودرو میکسر در حال حرکت به مقصدی نامعلوم، هنگام عبور از یک خیابان در حوالی بولوار نمایشگاه، درست موقع پیچیدن تعادل خودرو را از دست داد و این خودرو بزرگ واژگون شد.

هم‌زمان با گرفتار شدن راننده میکسر درون خودرو و تجمع شهروندان، مشخص شد که این میکسر بر روی خودرو پراید پاکبان سقوط کرده، به نحوی که تقریبا این خودرو غیرقابل استفاده شده بود. با اعلام حادثه به پلیس و آتش‌نشانی، امدادگران ایستگاه 31 آتش‌نشانی مشهد به محل اعزام شدند. امدادگران ابتدا اقدام به نجات راننده میکسر کردند و سپس با اقدامات فنی جلو بروز حوادث بعدی و انفجار احتمالی به علت نشت سوخت را گرفتند.

کارشناسان پلیس راهور نیز به منظور مشخص شدن علت دقیق حادثه و پیشگیری از ترافیک ناشی از این حادثه خود را به محل رساندند و تحقیقاتشان را درباره علت دقیق حادثه آغاز کنند. با انجام اقدامات امدادی و قانونی، آنچه برجای ماند مشکلی بود که برای پاکبان مشهدی در رفت‌و‌آمد به محل کار و خسارت سنگین ناشی از حادثه پیش آمده بود

 

کدخبر: 808572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟