جزئیات حمله سگ های ولگرد به دو خانواده در تفت / رعب و وحشت در منطقه

به گزارش رکنا، سگ های ولگرد دیشب با حمله به اعضای دو خانواده در اسلامیه تفت موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی اسلامیه شدند.

سگ های ولگرد دیشب با ورود به منزل شهروند اسلامیه ای به فرزند این شهروند حمله ور شده بودند که با مداخله پدر کودک برای نجات فرزندش بخش هایی از دست پدر کودک را زخمی کردند.

این سگ ها با ورود به منزل یک شهروند دیگر در اسلامیه به وی نیز حمله ور شده بودند که اعضای خانواده به کمک فرد سالخورده آمدند و وی را نجات دادند.

بخشدار مرکزی تفت گفت :موضوع سگ های ولگرد بحثی فراگیر که همه روستاها را در برگرفته است و این سگ ها عموما سگ هایی هستند که صاحبان خانه باغ ها آنها را برا ی نگهبانی به روستاها آورده اند و چون کارایی لازم را نداشته اند به جای تحویل به کمپ آنها رهاسازی شده اند.

صادقیان افزود:این سگ با سگ های بیابانی جفت گیری کرده و به خود روستا تزریق می شوند.

وی با اشاره به اینکه دهیاری ها با کمپ ها قرارداد دارند، افزود: معدوم سازی این حیوانات کار غیرانسانی است وباید این سگ ها زنده گیری و تحویل کمپ داده شوند که تعداد کمپ ها هم کم است.

بخشدار مرکزی تفت گفت: با وجود کمی بودجه دهیاری ها این موضوع در دستور کار است وموضوع اولویت دار دهیاری ها این موضوع است.

چند وقت پیش نیز سگ های ولگرد نوجوان مهریزی را مورد هجوم قرار دادند وموجب زخمی شدن او شده بودند . همچنین سگ های ولگرد سال گذشته کودکی را در  زارچ  از ناحیه صورت زخمی کرده بودند.

کدخبر: 804554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟