۵ مصدوم و یک فوتی در حادثه واژگونی پراید در محور آبادان به اهواز

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان ؛ دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان گفت: طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ در روز جمعه ۱۷ تیرماه ساعت ۵:۴۷ مبنی بر واژگونی خودروی سواری  پراید در ۲۵ کیلومتری محور آبادان به اهواز در نزدیکی روستای سلمانه.

 با هماهنگی مرکز پیام (دیسپچ) ،مسئول مرکز اورژانس شهرستان آبادان و پیگیری های مسئول هدایت عملیات بحران سریعا ۳ دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ابادان به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر نقیبی افزود: پس از رسیدن کد های اورژانس به محل حادثه، اقدامات تریاژ  و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در صحنه، توسط تکنسین های آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های طالقانی و بهشتی شهرستان آبادان جهت ادامه درمان منتقل شدند. این حادثه ۵ مصدوم با میانگین سنی ۱۲ تا ۴۵ سال داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد ؛ متاسفانه در این حادثه یک نفر بدلیل شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

وی تصریح کرد : دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

علی رنجکش

کدخبر: 801694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟