توقیف نیسان آبی که ۱۰ کارگر را به طرز خطرناکی جابه‌جا می‌کرد! + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ علی همه‌خانی با اعلام خبر توقیف نیسان که تعدادی کارگر را به طرز خطرناکی جابه‌جا می‌کرد، اظهار کرد: پلیس بزرگراه با مشاهده  یک دستگاه وانت‌نیسان که به صورت بسیار خطرناک و ناایمن مشغول تردد در بزرگراه امام علی (ع) محدوده معدن بود، این وانت نیسان را متوقف کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم گشتی پلیس بزرگراه با توقف این وانت نیسان، متوجه شدند چند کارگر به صورت ناایمن و خطرناک در قسمت بار این وانت نیسان و میان بارها نشسته‌اند که تیم گشتی پلیس بزرگراه بلافاصله این افراد را از قسمت بار خارج و پیاده کرد.

وی بیان کرد: راننده وانت نیسان 10 نفر از کاگران زحمت‌کش را به صورت بسیار خطرناک در قسمت بار این وسیله باری نشانده بود که این افراد قبل از هرگونه اتفاق ناگوار و بروز حادثه از این وانت نیسان پیاده شده و  از ادامه حرکت وسیله جلوگیری شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم گشتی پلیس بزرگراه راننده را مکلف کردند که این 10 نفر را با وسایل حمل و نقل عمومی در کمال عزت و احترام به مقاصد خود برساند و از آن‌ها عذرخواهی کند.

همه‌خانی تصریح کرد: برخی رانندگان به منظور حمل بار اقدام به جابه‌جایی افراد و کارگران در قسمت حمل بار و روی سقف می‌کنند که این اقدام خطرات بسیار زیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شود که پلیس راهور فاتب بر اساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می‌کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان وسایل‌نقلیه باری خواست همیشه طبق مقررات حمل بار و با توجه به میزان ظرفیت خودروی خود و آنچه که مندرج در قانون شده اقدام به جابه‌جایی بار کنند چرا که در صورت بروز هر حادثه احتمالی، مسئولیت با راننده وسیله نقلیه خواهد بود.

کدخبر: 794361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟