وحشتناک ترین اسیدپاشی در ایران / مردی همسر پسر و دامادش را سوزاند + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ظهر ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ به دنبال وقوع اسید پاشی در یکی از خیابان های مارلیک کرج آغاز شد. مرد ۵۰ ساله به نام مهدی با ظرف حاوی اسید به سمت همسر ،پسر و دامادش حمله ور شد و آنها را سوزاند .فریادهای کمک خواهی زن میانسال و پسر و دامادش در خیابان پیچید  و آنها بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند .

زن میانسال به نام ناهید  از ناحیه چشم چپ، صورت، دست ،پا و آرنج به شدت دچار سوختگی شده بود .داماد وی  به نام محسن از ناحیه گوش،صورت و تمام قسمت های سمت چپ بدن آسیب جدی دیده و پسر ۲۲ ساله اش محسن از ناحیه دست و سر سوخته بود. آنها همگی تحت عمل جراحی قرار گرفتند  و معجزا آسا به زندگی برگشتند.

مراجعه به پزشکی قانونی

ناهید که پس از 4 روز و با عمل جراحی ،بینایی چشم چپش بازگشته بود به ماموران گفت :شوهرم  معتاد است .او بارها من و فرزندانم را کتک زده بود اما ما در این سالها سکوت کردیم. حتی ۱۰ سال قبل که از کرمانشاه برای زندگی به تهران آمدیم  از او شکایت کرده بودم و تعهد داده بود دیگر ما را کتک نزند. اما آخرین بار در خانه مان در مارلیک مرا به شدت کتک زد .آنقدر سر مرا به زمین کوبیده بود که بیهوش شدم. من وقتی به هوش آمدم همراه دختر و پسرم به بیمارستان رفتم. اما وقتی به خانه بازگشتیم  شوهرم در را به رویمان باز نکرد و ما را به خانه را نداد .به همین خاطر من به ناچار به خانه دخترم رفتم و 40 روز را در خانه دختر و دامادم در پردیس گذراندم .من در این مدت به پزشکی قانونی رفتم و پزشکان آثار کبودی و  جراحات روی بدنم را تایید کردند .

وی ادامه داد: من آخرین بار به همراه پسر و دامادم به کلانتری ۱۲ مارلیک رفتیم و از آنجا نامه گرفتیم تا به خانه برویم و  وسایل شخصی ام  را بردارم .ما در حالی که حکم  قانونی در دست داشتیم مقابل خانه رفتیم و  در را باز کردیم .من وسایل شخصی  ام را داخل پژو ۲۰۶ دامادم گذاشتم .میخواستیم به خانه دخترم برگردیم که یکباره شوهرم سررسید و ظرف حاوی اسید را به  داخل ماشین پاشید. من دیگر چیزی نفهمیدم .اما بیشترین آسیب را دامادم دید که پشت فرمان نشسته بود. از فریاد های ما همسرم فرار کرد و ما به بیمارستان منتقل شدیم .

بازداشت اسیدپاش معتاد

به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن ،مرد معتاد ردیابی بازداشت  شد و اسیدپاشی را انکار کرد .

در حالی که دوربین های مداربسته خیابان فیلم مرد اسیدپاش را ضبط کرده بود که نشان می داد  وی از یک مغازه ابزار فروشی اسید خریده و سپس آن را در اقدامی وحشیانه به روی همسر و فرزند و دامادش پاشیده است،وی مدعی بود بی گناه است.

 با توجه به مدرک های موجود در پرونده  و در حالی که قربانیان تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته بودند، برای مرد اسیدپاش کیفرخواست صادر و پرونده  اش به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود.

 این در حالی است که 3 قربانی  اسیدپاشی برای وی اشد مجازات خواسته‌اند .

سه قربانی در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شده بودند تا وقت جلسه دادگاه به آنها ابلاغ شود.

ناهید در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت :همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک دست به زن داشت. من 24سال با او زندگی کردم و یک روز خوش ندیدم. او  حتی قبلاً نیز یک بار مادرش را کتک زده بود.اما من  رفتارهای او را تحمل کردم و هرگز فکر نمیکردم دست به چنین جنایتی بزند. او زندگی من ،پسر و دامادم را سیاه کرد . دامادم چندین مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان گفته اند  لازم است تا ۵ سال دیگر چندین عمل جراحی دیگری انجام دهد که هر کدام از آنها ۲۵ میلیون تومان هزینه دارد. پزشکان هزینه درمان او را حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند .چشم چپ من بینایی اش را از دست داده بود که با عمل جراحی بینایی آن را به دست آوردم اما بینایی چشمم کم شد و پلکم آسیب جدی دیده است. دست ، پا و صورت دچار سوختگی شده  که زندگی را برایم سخت کرده است. دست چپ پسرم به خاطر اسید سوخته و  تاندون هایش آسیب دیده  و فلج شده است. به خاطر پاشیده شدن اسید روی سر پسرم مغز او نیز 3 درصد آسیب دیده و حالا در بیمارستان روانی تحت درمان قرار دارد. ماشین دامادم هم در این ماجرا به شدت آسیب دید. ما برای شوهرم تقاضای قصاص داریم و نمی توانیم از او گذشت کنیم. او حتی در زمانی که در زندان است بارها با ما تماس گرفته و ما را تهدید کرده است. ما منتظر جلسه دادگاه هستیم.

کدخبر: 792143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟