عکس های وحشتناک از تصادف مرگبار درگذر شمالی اراک

به گزارش رکنا، عصر روز دوشنبه یک دستگاه خودروی وانت پیکان به علت نامعلوم با یک دستگاه تریلی از قسمت روبرو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و در ادامه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز به علت عدم کنترل سرعت با قسمت کنار تریلی برخورد و متوقف شده بود.

شدت و سرعت برخورد اولیه این تصادف به حدی بود که خودروی وانت پیکان کاملا متلاشی شده و راننده و سرنشین در داخل اتاقک در هم پیچیده آن گرفتار شده و در دم جان باخته بودند.

افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک حاضر در صحنه با اعلام اینکه راننده و سرنشین خودروی پژو به شدت مصدوم و در داخل خودرو محبوس شده بودند، گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قراردادن علائم هشداردهنده جهت جلوگیری از بروز حوادث بعدی، اقدام به قطع جریان برق خودروها کرده و با تقسیم شدن به دو گروه عملیات را آغاز کرده که گروه اول اقدام به نجات راننده و سرنشین خودروی پژو کرده و گروه دوم نیز مشغول خارج کردن اجساد دو سرنشین خودروی وانت پیکان کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نجاتگران ۱۲۵ پس از برش و جداسازی قسمت هایی از بدنه و درب خودروی پژو ۴۰۵، با استفاده از تجهیزات مخصوص راننده و سرنشین را خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند و گروه دوم نیز با بریدن اتاقک درهم پیچیده خودروی وانت پیکان، هر دو نفر سرنشین را که متأسفانه در دم جان باخته بودند تحویل عوامل آرامستان دادند.

تصادف اراک

تصادف اراک

تصادف اراک

کدخبر: 792013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟