اولین فیلم هوایی از صحنه واژگونی قطار یزد / کشته ها افزایش یافت + جزییات
حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش رکنا، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه 18خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد از ریل خارج شد.

 فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود ۱۷ نفر گزارش شده است، گفت: به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

 میرحسن موسوی، معاون مسافری راه‌آهن اظهار داشت: اطلاعات اولیه از برخورد بیل مکانیکی به قطار یزد - مشهد حاکی از آن است که این بیل مکانیکی روی خط نبوده بلکه کنار خط بوده و قطار با آن برخورد کرده است البته برای کسب اطلاعات دقیق‌تر کمیسیون عالی سوانح به منطقه حادثه اعزام شده است.

 راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران: 3 واگن از ریل خارج شده است. قطار مسافری فوق العاده به محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس نیز اعزام گردیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بیان داشت: ۴ تیم امدادی از هلال‌احمر (یک تیم از پایگاه مسجد شکر، یک تیم از پایگاه دیهوک و دو تیم پشتیبان از شعبه طبس) به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه قطار مسافربری مشهد-یزد ۴۳۰ مسافر داشت،‌گفت: مصدومان بدحال به مراکز درمانی اعزام شدند و بقیه مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند. همچنین انتقال مصدومان به ۲ صورت زمینی و هوایی در حال انجام است و دیگر مسافران قطار از طریق اتوبوس به مشهد اعزام می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طبق آخرین آمار دریافتی این حادثه 50 مصدوم برجای گذاشته است، اضافه کرد: احتمال افزایش فوتی‌های این حادثه وجود دارد.

خارج شدن قطار از ریل طبس به یزد

خارج شدن ریل از قطارطبس به یزد

خارج شدن قطار از ریل طبس به یزد

خارج شدن قطار از ریل طبس به یزد

کدخبر: 789546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟