لو رفتن راز جنایت معشوقه با نبش قبر جسد !

به گزارش رکنا ، اکنون نیز با حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

نبش قبر برای تعیین علت مرگ

جسد مرد چهل ساله‌ای را که سه ماه قبل جان سپرده بود، برای تعیین علت مرگ از گور بیرون کشیدند.

نبش قبر این مرد به دنبال شکایت عمومی متوفی و به دستور رئیس دادگاه یاسوج انجام گرفت و جسد برای کشف علت مرگ به پزشکی قانونی شیراز انتقال یافت.

نصرالله؛ عموی یدالله (متوفی) پیرامون شکایت خود مدعی شده است که 25 سال قبل دختری به نام کبری را به عقد برادرزاده‌اش یدالله درآورده و در طول این مدت کبری به هیچ وجه حاضر نشده به خانه داماد برود، چندین بار نیز یدالله از زن خود شکایت کرده بود.

نصرالله در اظهاراتش گفت: سه ماه قبل عموی کبری که اسدالله نام دارد، من و یدالله را به خانه خود دعوت کرد و وقتی ما به خانه آنها رفتیم دیدیم که معشوق کبری (سیف‌الله) نیز آنجاست، آنها در آن روز در نظر داشتند که ما را راضی به طلاق کنند اما چون ما به این کار تَن ندادیم من را از خانه خود بیرون کردند و گفتند که ما با خود یدالله کنار خواهیم آمد، صبح بعد از آن روز فهمیدم که برادرزاده‌ایم مرده است و جسد وی را کبری و عمویش در روستایی از توابع یاسوج دفن کرده‌اند. نصرالله در پایان اظهارات خود تأکید کرد: من مطمئن هستم که برادرزاده‌ام را مسموم کردند.

کبری و عمویش اسدالله و معشوقه‌اش سیف‌الله هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند تا پس از کالبدشکافی از جسد علت مرگ یدالله معلوم شود.

 

کدخبر: 789084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟