قاتل مسلح پس از ۳ سال در پردیس به دام افتاد!

به گزارش رکنا، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان پردیس در سال ۹۸ که دو نفر آن بلافاصله دستگیر و متهم اصلی بهمراه سلاح جنگی از محل متواری شده بود و در راستای پیگیری پرونده های جنایی پلیس آگاهی، طی تلاش شبانه روزی کارآگاهان و گسترش چتر اطلاعاتی، عامل اصلی قتل در شهرستان پردیس شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهم پس از مواجه شدن با ادله و مستندات، چاره ای جز اعتراف به بزه انتسابی خود نداشت و پس از اقدامات تکمیلی پرونده، نامبرده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان ضمن درخواست از شهروندان ابراز کرد: در جریان بروز خشم به اعصاب خود مسلط شده و از عکس العمل های ناگهانی بپرهیزند، چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می تواند فاجعه ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

پاکسازی پاتوق های فروش واستعمال مواد مخدر در پردیس

سرهنگ بهزاد عبدیان در خصوص پاکسازی پاتوق مواد فروشان در این شهرستان، اظهار کرد: پاتوق مواد مخدر به هر شکل و در هرمکان که باشند یک مساله آسیب زا فراروی سلامت فردی و اجتماعی افراد  جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان محسوب می شوند، و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشیم.

وی افزود: در همین راستا در پی مطالبات بحق شهروندان، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی چندین پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر در شهرستان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بیان کرد: در گام نخست محل های تجمع معتادین پرخطر که مکانهایی مخروبه و مسبب مشکلاتی برای شهروندان بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی مقادیری مواد مخدر بهمراه متعلقات آن کشف و چند نفر متهم سابقه دار و متواری در این خصوص را دستگیر کردند.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم و مسولان در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با گزارش موارد مرتبط با مواد مخدر، به شکل موثر با خادمان خود همکاری کنند.

کدخبر: 788159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟