اولین عکس از خودروی مرگ مجری اعجوبه ‎ها / حامد سلطانی در سوگ همسر و پسرش نشست

فیلم و عکس / جزئیات حادثه دلخراش برای مجری اعجوبه ها

به گزارش رکنا، رضا رحمت افزود: در این حادثه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی در دم جان باختند.

وی گفت: ۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

موضوع راه وتوجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خور و بیابانک است که یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه شهرستان محسوب می‌شود؛ اما وضعیت در این بخش مطلوب نیست و جاده ها نیازمند مرمت و بازسازی اساسی و استاندارد است.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان ۲۰ هزار نفری در ۴۲۰ کیلومتری شرق استان قرار دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

کدخبر: 787910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟