سوداگری و غفلت عده‌ای منجر به حادثه متروپل شد!

به گزارش رکنا، محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت گفت: متأسفانه عدم توجه به مسائل ایمنی در ساخت‌وساز‌ها سبب ایجاد یک حادثه بزرگ و عزادار شدن ایران شد.

وی ظهر امروز در همایش تجلیل از حقوق مصرف‌کنندگان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد گفت: باید ایمنی‌سازی در تمامی حوزه‌ها از جمله ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی باشد افزود: البته ایمن کردن تنها محدود به این حوزه نیست و باید در حوزه صنایع نیز به آن توجه ویژه شود و در صنایع باید به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات کارخانجات به‌طور مستمر پیگیری شود.

معاون وزیر صمت گفت:سوداگری و غفلت عده‌ای منجر به حادثه متروپل آبادان شد که باید با ایمن کردن مانع از بروز حوادثی از این دست شد.

تولید کالای بی کیفیت

برخی کارگاه‌های بدون استاندارد اقدام به تولید کالای بی‌کیفیت می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید با وجود برخی کارگاه‌های بدون استاندارد که کالای با کیفیت تولید می‌کنند، اما متأسفانه کارخانجاتی در کشور هستند که اقدام به تولید کالای بی‌کیفیت و تقلبی می‌کنند.

به گفته برادران،  ایمن‌سازی بسیار مهم و بسیار حائز اهمیت است بنابر این نظارت در این زمینه بسیار مهم است و باید با نظارت دقیق مانع تولید کالای بی‌کیفیت باشیم.

وی می گوید نقش تولیدکنندگان و صنعتگران در کشور  برای رونق اقتصادی  مهم است پس رفع مشکلات کشور با کمک صنعتگران و تولیدکنندگان و همچنین مشارکت و همراهی مردم امکان‌پذیر است.

کدخبر: 787666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟