واژگونی هولناک پراید در اتوبان همت / معجزه در نجات ماندن راننده + عکس

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:از واژگونی  شب گذشته سواری پراید در رفیوژ میانی بزرگراه همت به شرق_پردیسان  به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی  اصغر شریفی به نقل از  رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: در ساعت 16:45 شب گذشته  و  در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد و واژگونی سواری پراید دربزرگراه همت به شرق_پردیسان  ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 23  پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

واژگونی پراید در بزرگراه همت

وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از  برخورد با  گاردریل های  میانی بزرگراه  بروی سقف واژگون و در نهایت متوقف می گردد .

وی  تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس بدلیل جراحات وارده به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و خودروی وی نیز توسط جرثقیل راهور به محل ایمن انتقال یافت.

سرهنگ شریفی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند .

کدخبر: 778080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟