محدودیت ها ترافیکی آخر هفته اعلام شد / رفت و آمد در جاده چالوس

به گزارش رکنا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۷ /۱۴۰۱/۲ ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۲/۱۰ از محورهای کرج چالوس - هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. ۲-محور کرج - چالوس 

الف- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخ نوع ۱۴۰۱/۲/۹ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

- محور هراز 

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب-  تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۲/۷ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز های پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۱۴۰۱/۲/۸ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ از محور هراز ممنوع می باشد.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی۲۲۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶۰۰ الی۲۲۰۰ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می باشد.

 تبصره - اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

 

کدخبر: 774749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟